Todella huonoa, hidasta palvelua. Puhelimeen ja sähköposteihin ei vastata. Väärän tuotteen palauttamisesta olisi joutunut maksamaan 7,90€ epämääräisiä kuluja yritykselle. En suosittele kenellekään.
Ensimmäinen paketti oli hajonnut matkalla eikä kukaan ilmoittanut tästä tai saati että olisi lähetetty uutta ilman että olin yhteydessä. Asiakaspalvelija oli tympeä. Toinen paketti tuli kuitenkin nopeasti ja ehjänä.
Paketin saapuminen hieman kesti. Lääkkeiden ja muiden tuotteiden tilaaminen oli hieman hankalaa ja kesti. Soittoajat, puhelun odotus jne
Olin tänään asiakkaana tässä apteekissa. Edelläni oli 1 asiakas reseptipisteessä asioimassa ennen minua. Häntä palveli 2 työntekijää, ilmeisesti toinen työntekijä oli harjoittelija ja hänellä oli opettaja vieressä.
Kun asiakas oli valmis, niin meni erittäin kauan aikaa ennen kuin pääsin "tiskille". Reseptipisteessä pyöri 5-6 työntekijää, mutta heillä oli "omat jutut" tärkeämpiä kuin asiakkaat. Kun vuoroni tuli, niin asiakaspalvelija katseli kiinnostuneena muihin työntekijöihin päin, eikä edes tervehtinyt, kunnes itse korotin ääntäni tervehdykseksi.
Se oli minulle yllätä kokemus, koska olen tottunut asiakaslähtöiseen palveluun. Meneekö ko. apteekilla niin hyvin, että on mahdollista toimia kyseisellä tavalla? !!!
Olen asioinut apteekissanne noin vuoden ajan ja aiemmin ollut tyytyväinen palveluun. Valitettavasti viime aikoina olen huomannut huomattavan heikennyksen asiakaspalvelun laadussa.
Esimerkiksi kerran vietimme kumppanini kanssa useita minuutteja flunssahyllyn edessä etsien lisätietoa tuotteesta, mutta kukaan henkilökunnasta ei huomioinut meitä, vaikka heitä oli paikalla. Lopulta jouduin itse huikkaamaan kysymykseni, jotta sain apua. Tällainen ei ole ollut tapana muissa apteekeissa.
Tänään sain kyllä palvelua, mutta sen sävy oli erittäin epäystävällinen ja ylimielinen – kuin kysymykseni olisi ollut vaivaksi. Tällainen asiakaskokemus ei kannusta palaamaan.
Toivon, että kiinnitätte huomiota palvelun tasoon, jotta asiakkaille jäisi jatkossa yhtä hyvä kokemus kuin aiemmin. Olen mielelläni jatkossakin asiakkaanne, jos palvelu palaa entiselle tasolleen.
Ensikertaa täällä ja kuva ei kummoiseksi jäänyt. Antoi kassatyöntekijä kyllästymisensä työhönsä näkyä. Äänensävy kalsea ja halu palvella nolla. Asiakkaalta jäi hanskat kassalle ja hän vain vastasi että "aha" kun huomautin asiasta hänelle. Katseli vain kun aiakas oli siinä samalla hetkellä kävelemässä ulos ovista eikä hän tehnyt asialle mitään. Minä sitten kerroin vanhalle rouvalle kun sain hänet kiinni. Muuten siisti ja suuri apteekki, mutta missä kaikki farmaseutit? Yksikään ei ollut avustamassa asiakkaita. Sai itse tuotteet valita. Tottunut kun on siihen, että apteekissa yleensä tullaan kysymään tarvitseeko apua, mutta ketään ei ollut lähimaillakaan.
Erittäin leipiintyneen ja väsyneen oloisia ihmisiä töihinsä. Palkat farmaseuteilla viellä kun on ihan kohdillaa joku selvästi mättää työyhteisössä! Kannatais lähteä etsimään onnea muista töistä jos ne omat hommat ei maistu enään. Jono vaan kasvoi kun ketään ei kiinnostanut palvella ihmisiä? koneella nysvättiin kaivamassa neniä no jos sen on koulutuksessa opetettu ni sehän on hienoa tolla liksalla. Lääkkeiden anto kesti ja kesti ja lääkkeet mitä jäi saamatta ei löytyny tietoa mistään ja sitä mietittiin vaikka lääkkeet oli jo maksettu!!!
menin apteekkiin klo 16 23.5 kaksi ihmistä otti vastaan resepti asiakkaita kunnes toinen päätti lähteä pois jono senkuin kasvoi vihdoin pääsin kassalle olin hakemassa verenohennuslääkettä ja vastaus oli joo lääke tulee 18 päivä mitä minä sillä silloin teen kun tarvitsen sitä nyt ei yhtään tähteä
Jotenkin vähän tökeröä aluksi. Aika pitkään joutui odottamaan. Sitten tiputettiin linjoilta. Sitten tuli joku paikalle. Suoritettiin kaupankäynti ja häipyi mitään sanomatta. 🫤 Tiedossa oli mahdolliset toimituspäivät, muttei mitään sen tarkempaa tietoa toimituksesta, kunnes kuljettaja soitti.
Eli mitenköhän ton vetäis yhteen? Palvelu oli erittäin huonoa ensikertalaiselle, joka ei tiedä talon tavoista yhtään mitään. Toimitus-ajat ja hinnat vaikeasti löydettävissä. Mutta teknisesti erittäin nopeeta palvelua sen jälkeen kun rahat ovat kilahtaneet kassaan.
Tried to buy plastic syringes without needles for giving iron drops to my baby. This Farmacy refused to sell me those, even when I had my baby with me there. My appearance must be highly suspicious.
Miten ihmeessä voi olla näin huono palvelu missään nykyaikana. Onneksi on toinen apteekki kadun toisella puolella.
En ole aikaisemmin törmännyt näin huonoon asiakaspalveluun. Henkilökunta ei halua vastata kysymyksiin eikä osaa hymyillä. Näyttää voivan huonosti. Olen viime aikoina asioinut siellä useasti, en käy enää. Ainut mukavantuntuinen työntekijä on nainen kassalla.
Ostin digitaalisen kuumemittarin. Täysi romu. Ei palautus eikä vaihto-oikeutta tuotteelle.
Kävin hakemassa reseptiä, minua kuulusteltiin kuin rikollista. Asiakaspalvelun vastakohta.
Suosittelen kadun toisella puolella olevaa apteekkia.
Todella ihmeellinen asiakaspalvelu. Asioin apteekissa usein ja henkilökunta on ollut mukavaa ja asiantuntevaa, tänään kuitenkin sattui reseptipuolelle aivan ihmeellinen tapaus, ei tervehditty eikä edes tarkistettu oliko oikeasta reseptistä tai lääkkeestä kysymys, tai millaista määrää lääkettä olisin tarvinnut. En ehtinyt kuin sanoa että meille oli eläinlääkäriltä soitettu resepti apteekkiin kun hän hävisi johonkin ja tulikin sitten jo lääkepaketin kanssa takaisin, kysymättä tai tarkistamatta yhtään mitään. Lääke on todella kallis, ja olisin halunnut kerralla vain kuukauden erän, mutta hän myi meille pakolla mukaan lääkettä puolen vuoden edestä. Kun tiedustelin hinnasta ja pienemmästä lääkekoosta, hän vain totesi tosi lyhyesti että pienempi koko pitäisi tilata ja reseptiä ei saa mukaa, jollen osta ensimmäistä lääke-erää apteekista. Olo oli kuin olisi tiiliseinälle jutellut. Päädyin sitten ostamaan liki 300 eurolla puoleksi vuodeksi lääkettä jota en edes tiedä että tarvitsenko niin paljoa kun minkään näköistä keskustelua ei asian tiimoilta löytynyt. Olen aivan pöyristynyt. Yhtäkään kiitosta, heippaa tai muuta sellaistakaan ei kuulunut. Ymmärrän että se asiakaspalvelu ei aina sieppaa, mutta kyllä sitä ihan keneltä ihmiseltä vain odottaisi ihan peruskäytöstapoja. Ja siis ihmettelen että missään vaiheessa ei edes tarkistettu että oliko resepti oikea, lääke tai määrä oikea, itse jouduin kyselemään että mitä pakettia siellä nyt mulle pakataan. Ja itse vielä olin skarppina ja sentään kyselin, mites mummot tai muut huonovointiset jotka ovat hakemassa vaikka uusia lääkkeitä, myydäänkö heillekin pakolla lääkkeitä suurimmat mahdollisimmat erät kerralla? Todella ihme toimintaa. Haen seuraavan kerran koirani lääkkeet kyllä muualta.